Liefde

9 maart 2020 - Mek'ele, Ethiopië

Hoi iedereen,

Ik zit nu al meer dan een maand in Ethiopië. Ondanks dat we hier genoeg beleven, is het toch moeilijk om te wachten totdat we echt met ons onderzoek kunnen beginnen. Ik kan in Nederland al niet goed 'niks' doen. Ik wil altijd het gevoel hebben dat ik met iets nuttigs bezig ben (dit kan ook de afwas zijn hoor). Maar hier zijn we soms gedwongen om hele dagen niets te doen. Dat klinkt ideaal, een dag verplicht zonnen, maar niet voor mij. Het geeft me wel veel tijd om na te denken over het leven. Zo heb ik al gebrainstormd over wat voor baan ik later zou willen doen en of ik misschien nog een master wil doen (antwoord, na verschillende advies-belletjes, is nee).

Maar het geeft me ook de tijd om te bedenken hoe gelukkig ik ben in Nederland, en vooral met de mensen om mij heen. Ik heb de liefste vriendinnen, een fantastisch zusje, een liefdevol uniek gezin dat op z'n eigen manier werkt, een opa en oma waar ik heel veel van houd en enthousiaste familieleden die zich hebben ingeschreven voor deze blog. Dit is even een kort berichtje om jullie allemaal te laten weten hoe erg ik jullie waardeer en hoe fijn ik het vind dat jullie mijn avonturen op de voet willen volgen.

Hou van jullie allemaal <3

Liefs, Sanne

1. Opa en Oma:
    9 maart 2020
    Sanne je laatste verhaal gelezen. Kan er helemaal met mee voelen. Maar besef dat het maar voor tijdelijk is. En nu ben je er achter dat het tempo voor jou niet geschikt is . Wij houden ook heel veel van jou en de hele familie.Misschien een idee om je verhalen te gaan bundelen? Een hele dikke knuffel van Oma en Opa.
  2. Je leukste zus:
    9 maart 2020
    Ja dat klopt, dit tempo heeft niet mijn voorkeur, maar ook goed om aan zoiets te leren wennen. Dat het niet altijd gaat zoals je wilt ;) Dat bundelen lijkt me een heel goed idee ja! Er is op deze site de optie om een foto boek te maken, waarin al je foto's en verhalen worden gebundeld, dus dat wil ik op het einde ook gaan doen :) Dikke knuffel terug!
  3. Die lange:
    💛💛💛
  4. Je leukste zus:
    🧡🧡🧡
  5. Het fantastische zusje:
    9 maart 2020
    Hahaha love de naam van die lange, wie zou dat nou zijn.... 🤔
    Maar lots of luf terug ❤️❤️❤️ Nog effe volhouden maar dat gaat je gewoon lukken 💪🏼
  6. Je leukste zus:
    10 maart 2020
    Hahaha, ja vond hem ook wel passend ;)
    Tuurlijk komt sowieso goed!
  7. Tu madre:
    9 maart 2020
    Je komt nog eens tot bijzondere inzichten ;)
    We wachten liefdevol op je terugkomst :)
    En voor je t weet, zit je tot over je oren in de interviews.... Ieder continent heeft zo z'n eigen ritme, iig mooie ervaring rijker
  8. Je leukste zus:
    10 maart 2020
    Precies! Sowieso een mooie ervaring inderdaad!
  9. Betty:
    13 maart 2020
    Nou, mocht je 't helemaal niet meer weten kan je altijd nog schrijfster worden, want dat gaatje goed af hoor ;)
    Zo'n voortkabbelen der dagen is toch wel ergens goed voor.
    Ik denk trouwens dat ik iets niet goed heb gedaan hier, want ik krijg geen mailtjes alsjeietsgeschreven hebt. Ik doe het de nog een keer.